Saknar min blogg!

Nej vet ni? Jag saknar min blogg, men nu ska den ändra inriktning. Jag har mycket bra sakar som borde få ta mer plats i mitt liv. Däremot är jag inte så naiv att jag inte har förstått att jag behöver skriva av mig, men det ska nu ske i "the secret book."

Jonas morfar sa en smart sak för ett par veckor sedan som har legat i mitt bakhuvud, eller iallafall innebörden av det. Inte ordagrant, men i stil med "I vredesmod ska hålla det bästa tal som jag någonsin har ångrat. Ja G, du har så rätt. Visserligen inte berörande det tillfället du trodde, men det är så lätt att det blir så när bloggen blir en slaskhink. När man slutar tänka på att det inte är ens privata dagbok utan att det faktiskt är folk som läser och tar illa vid sig, har känslor. Jag var bra nära på att ge mig in i den här pajkastningen igen, men det är hög tid att ändra på sig själv innan man pekar ut andras fel. Vad är man för person om man säger en sak och gör en annan?

En uppryckning av Ninerwas blogg startar nu!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0