Mitt i allt

Har tagit lite nya bilder idag som jag ska försöka föra över och få upp på bloggen imorgon.

Jonas och jag var ute med Bellan i det soliga vädret så hon skulle kunna få vila en stund,men mycket sömn blev det inte för henne idag. Sen passade vi på att åka lite pulka i lilla backen bara en bit hemmifrån. Bellan verkade tycka det var kul då hon log glatt mot J när han stod och tog emot:)

Var även bjudna in på lite middag hos mina föräldrar och hade det trevligt, då även Cecci och Richard dök upp. Muuuums rotmos. ÄLSKAR rotmos!!

Jag såg till att mata Bebisen innan det var våran tur. Det blri lugnare så. Tyvärr har hon kommit på att det är kul att spotta, speciellt med all mat i munnen på den som matar. Jag kände mig hemskt läcker och ren efteråt. Ris i håret och på armarna!

Hade tänkt att ta ett bubbelbad, fixa brynen, slänga i en badbomb, men vill städa av härhemma först annars kommer jag inte kunna slappna av, så det får bli morgon.

 Jonas och jag funderar på att åka till Laxön, Älvkarleby imorgon och ta en promenad och kanske fika på mysiga "Furiren".

Det har varit skönt att han är hemma faktiskt. Vi hjälps åt merd allt och jag tror att vi båda håller på att varva ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0