10 i topp

Tänkte uppdatera lite:

1. Har haft intervjun två gånger och jag är ganska säkar på att jag kammade hem jobbet andra gången. Frågan är bara, vill jag ha det?
2. Har ansökt till socionomutbildningen nu till HT 2010
3. Ska på intervju hos SJ som tågvärd för jobb under sommaren och extra under hösten.
4. Isabelle har haft opera hela tre nätter i rad nu
5. Gick på Tupperwareparty igår hos en av mina äldsta vänner.
6. Sofie och jag funderar på att se Lady Gaga 
7. Belle har lärt sig vinka
8. Har börjat vårpynta
9. Är superförkyld
10. Vi har varit iväg och åkt slalom i Kungsberget. Jonas kan nu åka och körde de medelsvåra backarna redan efter första dagen *I am fuckin impressed*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0