Utan att tvinga mig själv

Belle och jag har haft ete riktigt mysigt idag, Vi har gått runt och tittat på saker, vi har pratat och jag har verkligen kännt mig nära henne idag. Hon har pekat och otåligt försökt visa mig vad hon ser, vad som är viktigt för henne och jag har kännt att jag haft tålamodet och det har verkligen varit bra trots ovädret då det är skönt att se att jag vissa dagar bara har alla känslor utan att tvinga mig att ha tålamod, tvinga mig att hitta intresset. Jag kände mig stolt när jag såg på henne. Jag satt och tittade på henen sansikte, hennes ögon, pussade henne tills hon skrattade högt. Känns som det är så mycket som bara går mig förbi i perioder, som om allt bara svartnar när det kommer till känslor. Hon fick mig att känna ett lugn när hon skrattade och körde upp huvedt mot min hals för att mysa.


Kommentarer
Postat av: Cecci

Hon e så söt när hon tular med huvudet å ska mysa:P

2010-07-01 @ 17:10:37
Postat av: Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma

Det är Kalikå som gjort pianot, köpte det på rum för stora och små i farsta c.

2010-07-01 @ 22:57:37
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0