Träning

Nu har vi försökt att komma igång med träningen igen. Det ska tydligen vara bra inte bara för den fysiska biten. Vi har börjat lite enkelt då konditionen verkligen är sämre än jag trodde men 2,5 km i terräng med tre stopp. Känns bra för när jag springer är det bara det jag fokuserar på. Jonas tycket att istället för att ta bilen till spåret borde vi cykla dit och det har han väl en poäng i då blir det ju ett par kilometers uppvärmning;)

Vi var på plats hos kuratorn idag klockan 8:15, men jag hade blandat ihop dgarana och skulle dit imorgon. Undermedvetet eller ett misstag? Vet faktiskt inte, men det jag vet är ett en ny tid SKA bokas dock inte så tidigt. Kände mig knappt vid medvetande när jag gick upp imorse. Är det så att jag undermedvetet blandade ihop dagarna så får jag helt enklet boka en ny tid och se till att Jonas vet tid och dag så att jag inte ska kunna ta mig ur det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0