Imorgon blir Belle en stor tjej!

Imorgon fyller min lilla älskling ett år! På bara någon dag har hon blivit jättetuff och knatar runt långa sträckor innan hon inser att hon går själv och sätter sig ner. Hon töltar fram och ser SÅ söt ut somtidigt somhon  tjuter dadada och klappar i händerna för att vi ska applådera åt henne för hon är så duktig och går. Hon har förstått att ta steg är något bra då hon nästan alltid får beröm och applåder så det är så roligt att se att hon tydligt visar oss vad hon är ute efter. Vi kommer vara ute vid min pappas hus vid Gryttjom på lördag så barnen kan ha lite mer utrymme och så finns ju lekstugan där. Vi får se hur många vi blir. Vi hoppas Alicia kan följa med Jonas mormor och morfar och att även Ubbe, Mia och Jonas lillasyster Ebba kommer också. Nu när det bara är någon dag kvar känns det bättre med allt och jag ser fram emot att från och med imorgon kunna säga att min lilla dotter är ett år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0