Födelsedagsparty i mina hemtrakter

Var på supermysig födelsedags fest hos Lina ute Hova och hela lilla familjen åket dit för att fira. De har byggt en uteplast nere vd dammen och det är så otroligt vackert ute i Odensala. Hade det inte varit för att det var så FÖRBANNAT dyrt hade jag gärna bott där.

 Massor med trevliga människor, bacardi raz bål och alla pysslade med Bellan. Vi spelade kubb och tjejerna hjälptes åt att låta Bellan vandra ifrån famn till famn, även trots att hon aldrig träffat någon av dem tidgare så var de inga problem. Det ända kanske är att ungen är envisheten själv komprimerat i en väldigt liten kropp. Hon sov inte en gnutta på hela dagen sen klockan var 9 och när klockan började närma sig 23 kände Jonas och jag att det nog var hög tid att röra på sig inte minst för hennes skull, men det var jättemysig och bra stämning. Lina och jag bestämde att vi skulle ses i Uppsla under veckan och bara snacka. Det var ett bra tag sedan vi träffades bara hon och jag och det känns som det finns mycket att ventilera och snacka igenom. Känns bra! Lina är ju en av de få människor jag har kvar som vänner sedan vi gick i lågstadiet och att hon och killen (och av allt att dömma ifrån igår blivande mannen.) nu flyttar till Uppsala ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0