Bilder ifrån kalaset

Det blev en fin dag att fira Bellans födelsedag;)
Belle och Anton vid sitt eget lilla bord:)


Min lilla ettåring

Visst blev den bra?;)

De gick åt och jag hålle rmed de smakade bra;)

Min bebis

Ceccis bebis

Man ska se att det är kalas på g

Ise, min mamma, Belle och Anton håller sig borta ifrån vattenkriget. (De blev blöta endå och en av bovarna var faktiskt Anton när han väl kom ner på backen och fick tag  ett vapen haha;)

Jag mätt och nöjd efter en toppendag!

Mer bilder kommer så snart jag fått de Cecci tog;)
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vilken fin tårta med nallebjörnen! Hade du gjort den själv?:) Hoppas ni hade en bra dag, jag hade gärna kommit!

Kram!

2010-07-11 @ 05:44:39
Postat av: lucke

Tjenare, händer idag? :)

2010-07-11 @ 06:04:06
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Victoria

Fredrika: Det hade verkligen varit kul om du kom! Vi saknade dig igår;) Fan du kan inte ana hur jäkla kul det var med vattenkrig, det blir man fan aldrig för gamal för:) T.o.m min mamma var med och sprang som en galning.

Lucke: Allt är fint:) Kul att du skrev hit, var inne på din blogg, minns inte hur jag hittade den och gillade den, men sen glömde jag bokmärka den. Så tackar!

2010-07-11 @ 10:45:46
URL: http://ninerwa.blogg.se/
Postat av: helena

Vad stor hon är och fin tårta!

2010-07-12 @ 12:43:38
URL: http://ehasweden.eu/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0