Singstar med bedövad käke

Har varit hos tandläkaren idag och fixat det sista med tänderna. Usch, känns fortfarande som en dålig affär. 2000 kr fattigare för att ha enorm ont i käken. Visst på den dryga timmen jag var där fick jag mina tre sista hål åtgärdade och det känns ju bra på ett sätt. Alltid skönt att kunna bocka av saker på sin "måse göra " lista och fixa tänderna var en punkt på min.

Tycker synd om Jonas som har mycket värre tandläkarskräck än jag och även han har en del att fixa då han liksom jag skjutit upp det med dåliga ursäkter. NU förstår jag inte varför vi inte tog tag i detta när vi faktiskt hade pengarna till det och betydligt färre hål. Jonas har en rotfyllning imorgon, och därefter får vi se hur de lägger upp processen. Jag vet att han VERKLIGEN ser fran emot att stryka detta ifrån sin"måse göra" lista.

Dessutom lyckades jag naturligtvis matcha in så att jag skulle på kören bara en dryg timme senare. Jepp så jag var på topp när vi sjöng "Bleeeeeessss the lord" och andra lite för kristna låtar för min smak. Dock en supertrevlig kör och en helcharmig kantor, så jag tänkte gå dit igen nästa vecka med C. Vi fick sitta ibland sopranerna idag, men jag vet att C är mer sugen på alt (Jajaj jag vet att du skulle sätta dig mitt ibland basarna om du fick bestämma.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0