Björn Skifs

Idag är jag trött....Brukar alltid sova lite middag med Bellan men gick en långpromenad med min mamma, Remman och vagnen istället. Jätteskönt väder idag, och man får ju passa på när det inte är minus 30 grader utanför. Känner mig ganska instäng, speciellt när flera dagar passerar och det är kallt både inne och ute. Inte minst elräkningen visade att det varit kallt. Den var på 2300 kr för december. FY!!!!

Vi var på första rådgivningen idag och jag är ganska slut i huvudet även pga det, men jag tror verkligen det kommer ge något. Vi kommer att fortsätta att gå tillsvidare. Har fått ny tid den 26 januari, men jag visste redan när vi bokade den tiden att det var något med den dagen. Ovh visst var det så. Den dagen har jag lyckats få tag i 2 bijetter än så länge för 315 kr till Björn Skifs! Hoppas på att jag har lika tur med de andra jag siktat in mig på. Hoppas ju på att vi går några stycken. Det var faktiskt min brors idee att vi skulle gå på föreställning när min pappa fyller 60, och främsta anledningen till att ja inte nappade på det var för att det bara fanns dyra biljetter kvar. Jag bryr mig inte att det här är ett genrep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0