Är man stor måste man vara snäll

Vi var över en snabbis och våldgästade en gammal kompis till Jonas, nämligen Zandra med familj innan julen och hade det jättemysigt. Supergott fika, som Ceasar snabbt som attan norpade åt sig ifrån min tallrik. Men är man stor så måste man vara snälll och det var han verkligen trots att han är Irländak varghund och glömde jag säga STOOOOR??? Zandra tog massa bilder och la upp första på facebook idag så här kommer den.

Kan inte förstå att jag tyckt illa om den här supertrevliga tjejen fast det är ju nästan sju år sedan. Hursomhelst har jag insett att vad jag tycker om Jonas vänner inte är det viktiga utan att de faktiskt är just det, HANS vänner och jag vet att Jonas värdesätter att Zandra fortfarande finns i hans liv, trots att många vänner gått förlorade igenom åren. De pratade om att ta fallskärmscert tillsammans och det hoppas jag verkligen blir av, om det bara fungerar ekonomiskt.

 Tyvärr är det ju så osäkerhet föder svartsjuka och jag tror det, ibland andra saker har skapat problem för mig och Jonas att vara så sociala som vi ville och borde ha varit. Men vi har kommit en bra bit på vägen. Det tar tid att hitta en ny vardag tillsammans, att släppa in männsikor, men Jonas och jag har förändrats mycket och det är så jäkla roligt att jag har folk i mitt liv jag verkligen kan kalla vänner. MINA vänner och jag vet att även nya människor kommit in i Jonas liv som verkligen är varma. omtänksamma och roliga, och det är Jonas verkligen värd. Tyvärr har en killkompis som Jonas tycker mycket om tyckts gått under jorden. Är det för att vi fått barn eller bara för att du flyttat ihop med fröken strul igen? Vem är jag att dömma? jag har inte heller varit enkel, men G vi saknar dig!!!




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag försår inte hur du alltid skriver så otroligt smart! Inga dumheter, bara riktigt smart! Önskar jag var så duktig på å skriva blogg. Hehe..

Ja det är tråkigt hur folk som man gillar försvinner helt plötsligt. Min Jonas har kompisar som inte ringer längre för att han blivit pappa.. Hoppas du förstår sen när dom själv blir föräldrar att man fortfarande är en människa och inte har fått någon jobbig sjukdom. Jag skulle ALDRIG välja bort Melwin pågrund av kompisar. Men jag skulle heller aldrig välja bort kompisar på grund av att dom får barn...

2010-01-14 @ 09:28:58
URL: http://melwinsmammas.blogg.se/
Postat av: Zandra

Va fint du skrev :) och ärligt. Hoppas vi kan ses snart igen kram

2010-01-16 @ 15:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0