Smasken i frysen i väntan på sambon..

Sitter och väntar på att Jonas ska komma hem ifrån jobbet, då han fick beordrad övertid ikväll och har passat på att göra lite vit chokladmousse som nu står i frysen. Muuums! Bellan ligger och sover och var för ovanlighetens skull mycket lätt att lägga, så vi får väl se hur natten blir.

Har bokat in ett möte med banken nästa vecka för att se om jag kan göra något åt lånen, visserligen är de inte stora, men jag hoppas på att vi kan teckna upp på huset igen och bli av med topplånet. Det är alltid schysst att se om det finns pengar att spara nu när Jonas går på pappaledighet om en dryg månad. Dessutom har Jonas sagt till mig länge att han vill att vi ska stå gemensamt på huslånet så det tänkte jag också ta tag i...

Var på babyrytmik imorse och det var mysigt som vanligt. Var rätt många veckor sedan jag var där och om intr för någon annan anledning så tycker Bellan om det:)

Hmm det får mig att tänka på att jag aldrig följde upp med Jonas om han ringde sin pappa och bestämde dag när de skulle komma. *Mummel* min karl är bra glömsk ibland


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad gott det lät med vit chokladmousse!

Sluta frestas sådär, jag går ju på diet nu ;)



Fixa det där med kontraktet, bättre att ni står båda två, för säkerhets skull.

Jag och Robban står på hälften var på lägenheten... det är tur det, för nu ska vi separera... =/



(såg din andra kommentar, om att ses vi vuxna, vi får ta en raincheck på den också...)

2010-02-04 @ 07:34:26
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0