Nytt ämne: Träning

Idag är jag tröt!t. Det har sitt staff när man sover flera timmar på eftermidag efter en helvetisk natt, för då kan man inte soman nästa natt och vips så är man konstant trött. J och G satt uppe vid datorn och höll på och grejade till tidigt imorse och ligger båda och sover. Är så trött så jag vet inte snart om jag orkar hålla ögonen öppna. Bebisen har ju varit vaken ett par timmar nu så jag hoppas hon somnar snart!

Tänkte att jag skulle föra in ämnet träning i bloggen, då jag sedan ett bra tag haft tanken att komma i form, Sånt kommer ju inte över en natt efter en graviditet och speciellt inte då jagg gick upp nästan 30 kg:)

I och med att det inte är någon kör imorgon tänkte jag testa på step upen..
Hehe japp det ska börjas ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0