Jävla pissdag!!

En tung dag. Jag kännee mig trött, matt och orkeslös. Har ingen lust med någonting. Låg i sängen  och kunde inte ens förmå mig att ta mig upp. Guld var verkligen att mina föräldrar kom in och tog Bellan. Jag gick och bytte blöja på henne på morgonen somi dimma, jag vet bara att det fortfarande var mörkt ute och att jag tyst bad att hon skulle somna om, läste en bok för henne men minns inte vilken, minns inte ens hur jag orkade hålla ögonen öppna för att läsa orden, satte henne i spjälsängen för jag var rädd att somna ifrån henne om hon låg hos mig.

Hon var naturligtvis skitförbannad att hon fick sitta och titta på mig ifrån spjälsängen, men jag försökte ignorera det, hoppades på att hon skulle somna om, tills jag insåg att klockan var 11 på förmiddagen. FAN!

Mina pappa kom upp kort efter att jag insett det för att se om vi var vakna och tog ner B för att byta blöja på henne. Ohhh jag var så tacksam att jag slapp göra det, kändes som jag inte kunde stå upp och huvudet slog blixtar. Sov till 4 på eftermiddagen och sen var det tid hos rådgivaren. Hon gjorde mig arg, och Jonas gjorde mig arg. USCH OCH FY FÖR IDAG!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja dina föräldrar är toppen som ställer upp så!

2010-02-18 @ 11:51:13
URL: http://melwinsmammas.blogg.se/
Postat av: Ida

Ska du vara med och tävla??? kolla bloggen.

2010-02-18 @ 16:28:25
URL: http://melwinsmammas.blogg.se/
Postat av: Ebbanilsson

härlig blogg!

2010-02-19 @ 23:54:18
URL: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0