Getting in shape. Månkarbo style!

Nytt träningspass i Månkarbo idag. Riktigt bra och prisvärt medelpass där jag verkligen kände att jag fick träna hela kroppen. Varierade övningar med allt ifrån styrka, kondition, dans och stretch! Mycket nöjd! Synd bara att Månkarbo är så jäkligt att ta sig till:) Jonas var så snäll att han både skjutsade och hämtade mig ikväll! Tack älskling

Tyvärr blev jag godissugen när jag kom hem och käkade glass och kakor. Ehum så mycket för den fina magträningen. Iof lyckades jag trycka in en timmes promead i solen idag också....så jagkänner mig lite duktig ändå.

Bellan har äntligen däckat i våran säng och det är dax att borsta gaddarna och krypa ner jag med.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Ida

Kan inte jag få hänga med dig på ett pass?? Jag går ju inte gärna själv. Bara någon gång? VI kan ha varandra som mentorer. Så när vi blir sugna på godis eller tänker köpa det så kan man ringa till den andra som hjälper en?? Tack Victoria för de du skrev. Jag menade som sagt inget illa mot henne,

2010-02-25 @ 08:01:10
URL: http://melwinsmammas.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ingen orsakt, jag vet ju att du inte gjorde det med flit, se bara till att byta ut Anettes bilder så löser det sig. Absolut! Sofie var den som tog med mig till Månkarboträningen, så vi kan väl kanske gå alla tre nästa vecka?

2010-02-25 @ 09:21:29
URL: http://ninerwa.blogg.se/
Postat av: Ida

Låter kul:)

2010-02-25 @ 10:27:59
URL: http://melwinsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0