En kall promenad

Vägde mig igår och om det nu stämmer så väger jag 70 pannor. Ha!! Bars 10 kg kvar då till min målvikt. Jag hoppas bara att jag kommer att få magen snygg igen. Det är verkligen inte snyggt efter graviditen, gropigt typ, och jag hoppas att det bara är lite extra vikt som behöver komma bort och lite situps.

Var ute på en KALL halvtimmes promenad med Jonas och Bellan idag, och tro mig det var så pass kallt att vi la benen på ryggen och sprang hem. Vi upptäckte inte att det var så kallt förrän vi vände och fick blåste i ansiktet! Solen lurades och fick det att verka varmare men teormometern stod på -14 grader när vi kom hem. Brr...Kondisen är verkligen botten;( Imorgon planerar jag att inta ett stepup pass. Snygga kropp here I come!!

Kommentarer
Postat av: Cecci

Vad gnäller du för, du har fått barn och jag väger endå mer än dig:P Vad har jag för anledning??;) Behöver oxå börja träna, men var finns motivationen? Skulle behöva köpa en billig träningscykel... perfekt framför tv:n:D

2010-02-21 @ 19:47:09
Postat av: Cecci

Gärna en cykel med ett bord för chipsskålen och glaset:D

2010-02-21 @ 19:47:58
Postat av: Victoria

Hahahah skrattar så jag håller på att ramla ner ifrån soffan



Men duuuu...ska du inte med på step up imorgon då? Blir väl en bra början på veckan?:)

2010-02-21 @ 22:08:12
URL: http://ninerwa.blogg.se/
Postat av: Cecci

Du tänker inte på att jag ska kunna röra mig imorn på jobbet? Sist jag var på step up så hade jag så ont sen att jag knappt kunde röra mig. För det andra funkar inte min kordination som den borde:D

2010-02-22 @ 18:55:16
Postat av: Victoria

Hehe, tro mig dte gjorde inte min idag heller. Det var svårt!!!

2010-02-22 @ 20:53:52
URL: http://ninerwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0