Uppdatering från hemmafronten

Det är totalt kaos hemma hos oss nu. Halvuppackade resväskor, tvätthögar här och var, ett halvfärdigt golv, halva pannan i hallen, allt från strumpor till vinglas över hela diskbänken, dessutom grus efter att killarna har varit inne och lagt golv. Ska ta tag i det så snart reparationerna är klara, då jäklar ska det städas från golv till tak. Fats på ett sett har det varit skönt att kunna skylla på repartionerna, liksom haft en anledning att inte städa då har jag kunnat varva ner med pressen om att "jag måste" Får faktiskt säga att trots att grabbarna som varit här löpande de senaste två månaderna har varit underbara. Visst känns det lite obekvämt att inte kunna går runt hur man vill, eller när de kommer upp för trappan när man ligger i sängen med håret åt alla håll och totalt nerspydd, men som min mamma säger "oror dig inte, de har sett värre säker än dig". Och visst kan jag väl slappna av och hålla med, rörmockarna har inget roligt jobb direkt...Nu kan jag inte rå för att längta till jag inte behöver se dem här mer!!!!!


Badrummet i slutet av september


Badrummet idag. det går frammåt iallafall;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0