Inget tålamod

Jag frågade Jonas vad han oroade sig mest över inför förlossningen då jag kännt ett större behov att prata om det och han inte verkar ha det. Visst det kanske är normalt med tanke på att det är jag som ska föda och inte han.  Han säger att han oroar sig för att han inte ska ha tålamod med mig under förlossnineg. Låt mig tillägga att det är det ENDA han kan komma på att han oroar sig över. Va skönt! Då måste jag ju bara orora mig över att uppföra mig och svårt kan det vara ??

Nej...fyfan säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Uppföra dej kan du nog.. men om du gör det bra eller inte-det är en annan fråga! =D

2009-06-24 @ 00:00:06
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0