Inte mycket nytt...

Är trött idag. LIlla Isabelle har bestämt sig för att henns favoritplast att sova är som en ihopkurad boll på min vänstra sida vilket gör det mycket svårt att hitta en bekväm ställning, då jag antingen mosar henne eller får kramp i höften av hennes tyngd.

Vi var hos barnmorskan igår och allt ser bra ut, hon är tydligen en pigg bebis:)Vi har en tid igen nästa måndag för att följa upp och boka tid för igångsättning om hon inte bestämt sig för att komma ut innan vecka 42, dvs om tre hela veckor från nu!!! Vi passade även på att ta lite järnvärden på Jonas hos BM;) Han har varit så trött och yr så vi var säkra på att det var problemet men icke, han hade ett järnvärde på 160 vilket är bra då man ska ligga mellan 120-160. Han dricker väl för lite min envisa karl, fast jag hoppas ändå att vi ska lyckas gå och göra någon allmän koll när han är pappaledig. Jonas är svår att få med till sjukan...

Jag passade även på att fila lite på gungstolen i garaget. Där meningen är att den ska bli lite snyggare i annan färg och bli amningsplatsen i Isabelles rum. Lägger upp bilder så snart den är färdig.

Är huuuuungrig!! Fan klockan är ju bara halv 9...Hmm jag tror jag har lasagen i kylen *MUMS* Jag har verkligen inte problemet med att inte få ner mat för att "något tar emot" som många pratar om. Jag är nästan konstant hungrig och kan trycka i mig hur mycket som helst.

Nej nu ska jag käka lite sedan ska jag ner med päronen till bror, ta en vända förbi ikea och kanske hita någon liten mysig mobil till skötbordet

See ya soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0