Städdag och gravidsnack...

Jonas stack tidigt till jobbet idag och lillen sparkar vilt så jag har varit uppe och försökt påbörja den ordentliga avstädningen som står på min "försöka orka lista". Har lyckast sortera bokyllorna iallafall vilket alltid är nått.

Rätt skönt faktiskt att inte ha några måsten just nu. Jag försöker verkligen ta de här sista veckorna att varva ner även fast det vissa dagar fungerar bättre. Har testat meditation och avslappning, men har inte lyckats riktigt på det sättet jag vill ha det. Det var ett tag sedan jag höll på med det och nu hinner knappt avslappningsskivan börja förän jag snarkar!

Jag mår ju väldigt bra för att vara i 9de månaden och känner inte riktigt att det stämmer för mig att de man sista veckorna känner sig stor och klumpig. Även fast jag muttrar lite om det är det inte storleken jag har problem med. Jag känner mig kvinnlig och tycker om magen, däremot gör foglossningen att jag har svårare att röra mig smidigt på det sättet jag känner att jag vill och det är frustrerande då jag mentalt inte känner mig SÅ klumpig..

Tyvärr är humöret mycket upp och ner nu på slutet, vilket verkligen är jobbigt. Jag bestämde mig för att sova i gästrummet för jag orkade inte med att varanan kväll bli så irriterad på Jonas att jag inte ville sova i samma säng, men Jonas fick nog av det och tog bort mina sovmöjligheter i det andra rummet..Ska jag vara ärlig tyckte jag faktiskt det var ganska gulligt och sen dess har jag sovit lugnt och fint vanliga sovrummet.

Kanske även ska ge bloggen en ärlig chans
http://bloggkartan.se/registrera/24618/tierp

Kommentarer
Postat av: susanne willborg

hej Victoria,vad kul det var att läsa din blogg.Fick adressen av linda nu är det inte långt kvar jag tänker på er varje dag.Många kramar från Susanne.

2009-06-16 @ 14:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0