Dagens händelser...och tidigare ex.

Tog tåget till Gävle idag för att möta upp Jonas och Fredrika. Jag insåg hur nojjig jag var först när tåget börjat rulla "Tänk om vattnet går nu, ohhh vad pinsamt" Men det gjorde det ju inte! Fredrika och jag gick i lite affärer. Ingen idee att handla några kläder nu..

Jonas mötte upp oss efter jobbet och vi gick och spelade miigolf. Gick jättebra så länge jag inte behövde böja mig ner och plocka upp bollen, för då är magen i vägen. Haha tur att Jonas tog hand om det år mig:) JAG KOM SIST!! Jag hatar att komma sist! Men jäkla mysigt var det och kul att komma in till Gävle och träffa Fredrika. Sedan fortsatte vi tre in mot centrum och käkade middag tillsammans på en kinesisk uteservering. Ahh...kändes verkligen som en sval och skön sommarkväll.

Jag som varit så nöjd att jag klarat mig från bristningar på magen upptäckte idag att så inte är fallet, bara det att magen är så stor att jag inte sett dem....bara på ena sidan, dvs höger där hon oftast ligger ihop kurad som en liten boll.

Ett gammalt ex mailade idag och frågade om jag bara ätit mycket eller om jag väntade barn!  Jävla pucko! Märkligt hur vissa människor kan få en att känna sig så obehaglig till mods. Av någon anledning hade han lyckats komma åt bilder och privat infomation. Jag pratade med Jonas om det som hjälpte mig att korrigera lite inställningar och restriktioner. Jag tycker inte att det är fel att man själv har rätt att välja vilka människor som ska vara en del i ens liv oavsett hur liten eller stor den delen än må vara. Vissa människor finns det en anledning till att man vill lämna i det förflutna. Dessutom ska man umgås med ett ex, så är både Jonas och jag överrens om att man måste vara bekväm med det båda två, och att man därför också måste visa hänsyn.

Det är faktiskt inte ofta jag tänker på att Jessica är Jonas ex. Haha jag var så obekväm med tanken på Jessica i början när jag träffade Jonas, jag tålde dig inte tjejen!! Men åren har gått och Jessica en jätte mysig tjej som jag har kontakt med. Vilket inte heller Jonas har problem med.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Lycka till med bäbis :) Hoppas man får träffa henne när hon är färdig uttryckt.

2009-07-04 @ 12:17:56
URL: http://www.varghund.nu
Postat av: Jessica

Haha, jag tålde dej inte heller förut, men jag tänkte om! =)

Skönt att Jonas inte har problem med att vi har kontakt, det vill jag verkligen inte att han ska ha. Han har en speciell plats hos mej, av förklarliga skäl, och Du Viccan, det har du också =)

Hoppas vi kan ses snart!

Kraam!

2009-07-05 @ 11:34:36
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0