Bellan och Jonas

Tog sprutan i fredags och den omtalade armsmärtan kom redan  från själv på natten för först agången och jag sov hos mina föräldrar. Vaknade vid 4:30 och var superpigg. Gick in till oss och började sätta upp julpyntet, gick upp och kollade på Bellan och Jonas som sov tätt brevid varandra och den ena snarkade värre än den andra. Jag ville ta en bild av dem, men klockan var ju bara 5.

Jag fortsatte att sätta upp gardiner, adventsstakar och pynt tills jag hörde Bellan börja gnälla vid halv 7. Smög upp och frågade Jonas om jag kunde ta henne då jag var pigg. Han lät typ halv medvetslös. Efter att ha matat henne somnade vi alla tre och sov till 11. Då berättade Jonas att han och Bellan somnat bara en havtimme innan jag kom in och att hon tydligen varit mäkta förbannad och vägrat sluta vråla. Usch stackare. Han mindes inte ens att jag frågat om jag fick ta henne när hon vaknade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0