Sover på golvet...

gör jag i Habbo! Och för er som inte vet vad det är så ska jag berätta att jag inte heller fattat så mycket av det. Därför sover jag på golvet! Det är ett online spel där man kan prata med andra och möblera sitt rum. Mina kära brorsbarn övertygade mig att det var så kul och här sitter jag nu med mitt minimala rosa hotellrum UTAN möbler och försöker förstå vad som är så kul, då det skrivs text över hela särmen som de kallar chatt och jag fattar inte ens vem som pratar med vem. Hmmm...börjar uppenbarligen bli gammal

Jonas har inte kommit hem ännu, Bellan sover och det går absolut inget på tv. Dessutom förstår jag mig inte på datorn med alla filmer som Jonas har därnere då alltid han sköter om det. Jag har väntat på att käka middag tills han skulle komma hem men han ringde precis och sa att allt strulade och tydligen är det en stor kund som all ska vara klart med till måndag. Nu bestämde vi iallafall att han ta med sig jobbet hem, så äter vi något tillsamamns, han hinner pussa lite på Bellan och så kan han jobba hemmifrån istället. Annars vet jag hur Jonas är. Han kommer att sitta i timmar utan att tänka på mat, bli mer och stressad och tillsist bli tvungen att åka hem och då känna sig stressad hela helgen för att inte hunnit bli klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0