Ännu en dag

Det är tungt. Ett fåtal  vet varför, några till ska få veta, men jag känner att slutar folk höra av sig som lovat att de ska stötta och finnas, men uppenbarligen på villkoret att det inte kräver någon ansträngning ifrån deras sida, då behöver de heller inte veta mer. Ytliga bekanta behöver inte veta de innersta hemligheterna. 
 
Det var sol idag, jag tror att det var varmt egentligen, men jag har legat nerbädddat i sängen hela eftemiddagen. Jag hörde Bellan och Jonas på ballongen när de lekte, men kände inte som det var anledning att kliva upp ur sängen. Märkligm det borde väl vara anledning nog?

Stora överraskningen idag blev två välfyllda paket ifrån Cypen. Isabells farmor hade sytt den mest underbara klänning man kan tänka sig. Jag skulle vilja lägga upp bilder när hon har den på sig men ännu är de lite stor. Var ju tvungen att testa den så fort jag såg den. Kände mig faktikst glad att bra tag efter att ja renast ut Bellans gamla ur tvättade tradera inköpta kläder och bytte ut dem mot de nya, supersöta kläderna som låg i det andra kuveret. Tack Susanne ifrån oss alla tre!

Det är faktiskt roligare med kläder till Bellan än mig själv tycker jag oftast numera och det piggar verkligen upp. Min mamma hade stuckit ner en snabbis till Ullared häromdagen och bara att se på alla ENORMA väskor hon kom hem med fick mig att skratta. JISSES!!! Shopzilla är lös;) Min garderob kunde förnyas i ett svep och jag insåg att det var minst lika kul! Så fina saker! Bellan fick också nya sommarkläder i storlek 80 men till min glädje verkar hon kunna ha en del redan nu, som badräkten med en döskalle på. Läcker! Tack mamma!


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hej och puss på er längtar efter er,tänker på er varje dag.Kramar från Susanne.

2010-06-01 @ 19:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0