Tappat lusten

Har tappat lusten. Lusten med allt. Varför byta kläder? Varför borsta håret? Lika bra att slänga ihop skiten i en knut. Varför vara social när jag mår illa vid tanken på att ta mig för långt hemifrån i miljöer eller människor som inte helt känner mig och där jag känner mig konstig.  

Håller mig borta ifrån bloggen för att det inte ska bli en sopphink av "tycka synd om migsjälv"  för det är ju inte tanken, men nu är det ju så det ligger till, det är tungt  just nu och har varit det ett tag. Jag har inte ens haft lust att fotografera. Har inte tagit en bild med vår kamera på Bellan på veckor. Har inte filmat på månader..Hur bra förälder är man då frågar jag mig. Har dåligt samvete för det, men kan inte förmå mig.

Jag hoppas att allt blir bättre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir bättre ska du se:) Oroa dig inte över fotograferingen, den sköter nog Lotta om så det räcker och blir över. Bellan får ju inte bli fåfäng, slutar bara med att hon vill bli fotomodell om hon står framför kameran för mkt:P Du vet var vi finns ifall, du/ni vill prata. Kom ihåg det ni envisa människor:) Kram kram

2010-05-25 @ 20:16:26
Postat av: Sis

Namnet försvann, lika bra att skriva en gång till ifall du inte koppla att det var jag, du e ju blond trots allt:)

2010-05-25 @ 20:17:34
Postat av: Anonym

Och om du endå inte kopplar så är det din kära syrra...därav "Sis":D

2010-05-25 @ 20:18:23
Postat av: Tuvaling/Ida

Jag har inga tröstande ord tyvärr. Men är glad att du orkade komma förbi och hälsa på iaf!!

2010-05-26 @ 16:08:30
URL: http://tuvaling.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hahaha, jag förstod att det var du sis. Tack för att du finns!

2010-06-01 @ 22:58:10
URL: http://ninerwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0