Rain check på middagen, tack!

Har haft S, M & M på middag. Vi smaskade i oss flygande Jacob och min egen favorit vit chokladpannacotta till dessert. Bebisarna fungerar så bra ihop och jag trivdes med sällskapet. Riktigt varma och trevliga människor. Vi lyckades jobba oss igenom "Bröllopsfotografen" Inte den bästa film jag sett, men helt klart egen och jag är en stor sucker av svenska filmer. Synd att sis inte kunde komma. Jäkla arbetsnarkoman!!!:P

Riktigt tråkigt att situationen är som den är, annars hade jag bjudit över tre personer i min närhet som också har bebis, men förhoppninsgvis lär vi tjejer oss att kommunicera tids nog. Japp mig inräknat. Jonas teori är att det är hormoner, detta skulle då vara anledningen till att tjejer hellre klöser ögonen ur varandra än att hålla sams. Hahaha....

Visst tre grabbar har ju generellt aldrig problem att umgås medan tre tjejer brukar sluta i katastrof. Jag undrar vad det beror på. Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hoppas oxå att vi löser det... Jag är absolut inte den som är långsint. Vill bara sätta ner foten och visa att man inte gör så mot mig. Löste det iof inte på bästa sätt själv heller. Hade nog inte kommit igår. Melwin är magsjuk... Men ska fram på -tierp idag och kolla om moniqe har ngt snyggt kvar på rean. Vet du om att det är 87% på ord, pris? Hur blir det med Oboyen? Jag har hemma om du vill ha.... blinkar lite förlägset

2010-03-05 @ 09:05:27
URL: http://melwinsmammas.blogg.se/
Postat av: Victoria

Haha, hade ändå tänkt att gå över till dig idag, även fast du inte mutar mig med oboy;) Visste inte hur det fungerade med Melwin bara

2010-03-05 @ 11:16:28
URL: http://ninerwa.blogg.se/
Postat av: Ida

I morgon blir nog bättre. Han har spytt igen. Inte bra om bellan blir sjuk..

2010-03-05 @ 13:01:05
URL: http://melwinsmammas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack själv gumman, vi hade jätte trevligt och jag tycker du är super go. Martin tyckte bara bra om er och han hade trevligt han med!! :)

2010-03-05 @ 18:11:56
URL: http://triumphs.blogg.se/
Postat av: Cecci

Vadå arbetsnarkoman? Man jobbar ju för att kunna vara ledig:D Hoppas du sparade pannakotta åt mig:D Visserligen har jag massa glass i frysen, så jag borde klara helgen ut:P

2010-03-05 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0