Yrsel och trötthet

Måste ta och kontakta med barnmorskan och följa upp om det är något vi borde göra. Höll på att svimma och hade nog gjort det om inte Jonas hjälpte mig att lägga mig ner med fötterna högt.  Har kännt av yrseln ett tag nu, men inte så pass som idag. Det kändes som om jag bara ville somna när jag la mig ner, blev ifrån ingenstans så trött att ljuden runt omkrig försvann och allt blev tyst men jag tror inte det var mer än några sekunder då Jonas kom med vatten. Måste få rätsida på alla saker som inte fungerar med mig. Visst jag vet att de hänger ihop, att det fysiska och psykiska är på många sättär  sammankopplade, men jag tror också att det finns en annan förklarig till min yrsel och konstanta trötthet.

Idag har varit en dålig dag ända sedan jag vaknade. Känns som jag sover mer och mer men är lika trött ändå. Har inte riktgt haft aptit de senaste veckorna heller, så visst kan de ha med det att göra i kombination med det andra.

Jag blev lite piggare på eftermiddagen så att jag orkade slipa 2 meter planka(woooow)


Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Aha nu förstår jag.

Jag flyttade min blogg från blogg.se till wordpress, köpte egen domän + webhotell och temat har jag gjort själv då jag bloggdesignar. :)

2010-06-21 @ 07:43:09
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0