Hur väl känner du din pojkvän?

Hittade den här roliga ideen på Bunnys sida

DIN PARTNER
Fullständigt namn;
Claes Jonas Mikael
Ålder; 26
Födelsedag; 8 augusti
Stjärntecken; Lejon - 
Hur länge har ni varit tillsammans?; Vi träffades den 19 januari för 7 år sedan, men hade en paus 08.
Favoritfärg; Svart!
Favoritplagg; Ett par blåa trasiga urgamla champion byxor som tydligen är K märkta för de får inte slängas.
Favoritdesigner; Haha inte Jonas grej. Han bryr sig mer om märken på tekniska prylar än på kläder
Mobilnr; Det kan jag inte, jag ringer alltid det fasta nummret som kopplar om till mobilen.
Favoritmat; Låda italiano, tacos, örtgratinerad kassler, matrosgryta... Helst det han lagar själv*snyft*
Bil; En riktigt fin vinröd volvo v50 -05
Adress; Samma som mig sen många år tillbaka men nu i Tierp
Hur många syskon har han?; 3 st varav lillasyster Malin hittar ni här
Vad heter hans föräldrar?; Ubbe och Susanne
Hur var han som liten?; ENVIS lintott med mandelformade klarblå ögon, vars bästa kompis hette Erik. Jonas var dock jättesnäll på nätterna och sov bra, men det tog han igen som tonåring då han bröt mot de flesta reglerna. Liksom än idag tyckte han om extrema sporter, hoppade med cykeln ner för tappor, åkte rollerblades bakom moppe och annat som inte ska nämas här, haha;)
Jobb; IT konsult. Jobbar mycket med servrar och har ansvar för företagets it hotell med ca 15 servrar!!
Tatueringar; Ingen ännu, men vill ha en med Isabelles namn och en med en elgura!:)
Favoritfilm; Hmm..film det har jag ingen aning om men jag vet att han gillar "Ahmed the dead terrorist"
Det bästa han vet; Dammsugare, dvs inte städsaken för det skulle nog höra till det värsta han vet utan den man äter, spela gura, sova länge, när han får Bellan att le, umgås med goda vänner och sist men inte minst ha en familj som kanske kommer att växa tillsammans med mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0