Lämns mig ifred nu!

Det har varit tungt av olika anledningar under en längre tid och det märks säkerligen på mina inlägg. DET ÄR LÅNGT IFRÅN ÖVER. Jag är besviken och ledsen för hur människor har agerat. Som sagt detta är inte för att snacka skit eller peka ut någon och inte heller säger jag att myntet endast ha en sida MEN jag pratar ifrån mina känslor och jag har mått väldigt dåligt, varit deprimerad och ska äntlign få hjälp. Dessa människor har fått mig att börja tvivla på mitt värde, de har ljugit mig rätt upp i ansiktet och uttnyttjat mig för att själva må bra. Att frysa ut en person som de gör med mig nu brukade man kalla mobbing i skolan men nu är vi vuxna, så vad kallas det nu?

Alla ni som kommit med fina ord, ni som bryr er och tar er tiden att höra av er, snacka med mig när det är tungt ni ska veta att det värmer och att jag upskattar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0