Back in Berga

Det har varit en riktigt bra dag idag, men nu är jag helt slut. Somnade i bilen på väg hem från Åkerberga liksom Bellan. Vi var först och hälsade på Jonas gammelmor där det blev en liten familjelunch. T.o.m Jonas bror Victor kom och satt och mysade med Bellan, vilket både Jonas och jag blev jätteglada för. Stackars Victor kände nog sig som en gubbe när vi började kalla honom "Farbror Victor" 

Sedan fortsatte turen hem till Isabellës farfar, där viblev bjudna på lasagne a la Ubbe. Det är nog den godaste jag ätit. Det är inte lätt att få den inte för blöt och inte för torr. När jag gör det blir det mer köttfärssås med lasagneplattor. Alltid rädd att exprimentera för mycket

Faster Ebba hade varit så snäll att hon tagit från lite av sina gamla leksaker som Bellan fick av henne. Din talande Kanin är jag säker på att Bellan kommer att tycka mycket om och ta väl hand om Ebba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0