Tjejkväll eller?

Känner mig irriterad, måste bearbetas lite. Tycker jättemycket om alla fyra tjejerna trots att vi är olika. Alla har egenskaper som jag verkligen gillar! Jag tror att mitt problem är att jag vill att alla ska trivas ihop och glömmer bort att man inte är flexibel som ett gummiband. Man kanske inte kan få alla människor att hitta varandra, vilja umgås och det behöver väl inte vara ett persoligt misslyckande? Kanske bara att man inte ska fokusera på det man inte kan rå över.

Sen är väl jag av den åsikten att en tjejkväll inte innefattar grabbar. Kanske är jag lite omodern. Med denna mening menar jag inte att jag inte gillar att festa och umgås med alla olika människor, men ibland måset man ta hänsyn till fler än sig själv.

Jag försöker vara en schysst vän, men jag önskar att jag kunde få svaret på den stora frågan hur man gör alla nöjda, då skulle jag veta att jag var på rätt väg.

 Jag har varit en ensamvarg större delen av mitt liv och det är nytt för mig att ha en bunt underbara tjejer att umgås och prata av mig med, och jag vill verkligen att de ska må bra. Som ensamavarg behöver man inte bry sig om att såra någon för man har ingen att ta hänsyn till och jag blev precis påminnd om att det kaske är just dit jag hör. Min välmening blir björntjänster. Tror att jag drar mig undan ifrån det sociala ett tag och låter tjejerna vara ifred. Att vara ensamvarg är jag bra på!


Kommentarer
Postat av: Cecci

Ska vi ensamvarga ihop då?:P Du vet, jag e som ett plåster eller som en "gummiboll":D Tjejkväll talar för sig själv, annars skulle det väl inte heta tjejkväll? Men orka bry sig. Kör imorn då sis, taggad å redo?:)

2010-02-28 @ 21:06:01
Postat av: Victoria

Hahah, som ett plåster eller "gummiboll?" Japp kör imorrn och jag är absolut redo. Ser faktiskt till och med fram emot det!:)

2010-03-01 @ 02:29:42
URL: http://ninerwa.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag frågade om det var ok??? Varför sa ingen ifrån för? Då hade jag ju själkvlart inte dragit hem några andra.

2010-03-01 @ 13:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0