Min bebis står!

 Hmm...så länge hon kan få hålla i sig i något! Min lilla älskling växer så fort och tar tag i allt hon hittar för att resa sig. Häromdagen la hon händerna mot ugnsluckan och försökte resa sig och ugnen stod på 200 grader, och den var varmare på utsidan än vad jag först trott. Inget grin och gnäll utan hon tog bara bort dem.

Hon kröp dessutom upp för första trappsteget idag då jag gick upp för att dammsuga, trodde inte mina ögon när jag kom ner. Dax att sätta upp grind nr 2!     

 

Skitstolt att hon äntligen lyckats ta sig upp stående själv i spjälisen



Haha, visst ser hon cool ut:)?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Duktiga tjejen!

Dags att sänka sängen kanske? =)

Wilmer går längs allt han får tag på, och klättrar... livsfarlig bebis det där.

2010-02-27 @ 00:33:21
URL: http://jessapessa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Haha, sängen går inte att sänka mer, den är på nederstah acket, haha, men jag tror att den är sänkt efter att dessa bilder togs;)Jag vet precis vad du menar, de är överallt, men vi har ju ingen gåstol så vi får stå ut. Hur går det för dig då?

2010-02-27 @ 08:33:01
URL: http://ninerwa.blogg.se/
Postat av: Ida

Hon är ju en liten prinsessa:) Grattis Isabelle! Du har blivit så stor tjejen.. Tror jag ska komma över till er lite tidigare och hälsa på :)

2010-02-27 @ 11:50:12
Postat av: Jessica

Vi har inte heller någon gåstol...tycker att det är lite onödigt med sådant.

Han kryper runt o skriker mamma, rätt så kul!



Jodå, det går sådär... vi får se vad som händer.

2010-02-27 @ 22:52:42
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0