En sjuk karl i huset

Trött!! Bellan har skaffat ovanan att hon vaknar vid 1 VARJE NATT och sedan runt klockan 4. Urk! Det värsta är att jag ligger nu och väntar på att "snart kommer hon börja röra på sig, gnälla lite, gnälla lite mer och sen VRÅLA högt när hon ställer sig upp i sängen" Varje natt gör jag samma sak ligger och tvingar mig själv att inte bara springa rätt upp och ta henne, men hon är envis.

Jag gick för en gångs skull upp med Jonas idag då jag lovat att fixa hans matlåda, vilket jag skulle gjort igår, men klar blev den iallafall:)

Jonas hade jättehög feber i natt och låg och pratade i sömnen och SNARKADE. Visst det är synd om honom för att han är sjuk, men guuuud jag höll på att bli tokig!!! Jag sparkade till honom men efter en halv minut var han igång igen. Han vill ju absolut inte vara hemma något nu innan han ska på pappaledighet så han har pallat sig iväg hela veckan trots hög feber, så han är helt matt och typ förstörd när han kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0