Dopkort

Nu är jag ett steg längre tackkorten. Det tog mig bara två månader!! Hehe...jag hade om vanligt för höga ambitioner om resultet och det gjorde att ingenting blev gjort. Det tog mig lite tid att acceptera bara. med

Jag önskar ibland att även Jonas kunde ta tag i saker som detta, inte för att jag inte tycker att det är roligt att se resultatet, men det gör mig stressad att det enbart förväntas att jag ska veta alla "vett och etikett" regler, medan Jonas slipper så lätt undan, med "Ehh killar har inte koll på sånt." VARFÖR INTE? Vi är ju jämnlika på nästan allt annat!

Jag skippade tillsist ideen att få en bra bild på henne i dopklänning på dem, det borde jag ha varit smart och gjort i tid. Efter dopet blev hon galen bara hon såg dopklänningen, men här är hon iallafall, min sötnos!


Kommentarer
Postat av: Anna Ohlsson

Det där var juh ett jätte fint kort på henne! :)

2010-02-18 @ 20:34:02
Postat av: Victoria

Tack gumman! Den blev nog ganska fin ändå. Var så inne på att jag skulle få klänningen perfekt. Haha good luck with that liksom!

2010-02-25 @ 00:42:40
URL: http://ninerwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0