Alla hjärtans dag

Idag blev jag väckt efter en skön sovmorgon av Bellan och Jonas som kom upp med frukost och te på sängen. Jonas hade hållit på att pyssla nere i köket och kom upp med två hjärtformade ägg han hade stekt. Sååå gulligt. Sen bytte vi av varandra då Jonas varit uppe tidigt, så han gick och la sig och sov ett par timmar och jag passade på att gå ut i det soliga vädret och njuta av de snötäckta åkrarna som i princip låg orörda. Vi stanande på min favoritplats i en liten alle där fåglarna kvittrade ifrån alla håll. Jag satte mig ner en stund och pratade med Bellan om ljuden och sen att vi bara tysta ohc njöt.

Jag väckte Jonas när jag kom hem och vi åt llte lunch och satt och pratade. Förstår inte riktigt vitsen att alla hjärtans dag bara ska vara för ett par. Vi är ju en familj nu så idag har varit för hela familjen och det kändes inte alls konstigt att ha gått från två till tre på kärlekens egen dag..

Sen åkte vi till Svartån precis som förra året, men i år hade min pappa skottat så vi kunde vi köra in på gården.  Vi gick in och drack lite varm choklad med min pappa och mumsade vaniljhjärtan.  Sedan tog vi en promenad med Bellan i pulkan hela lilla familjen. Älskar min fina Jonas och min underbara bebis!

Nu ska Jonas och jag fixa med kvällsmaten, så nope inget restaurangbesök utan vi ska laga mat TILLSAMMANS:))





Kommentarer
Postat av: Sofie

Glad alla hjärtans dag på dig. Hoppas ni har haft det bra idag :) Kramilikram

2010-02-14 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0