Hemma igen

Sitter vid datorn igen, men nu hemma i sovrummet i Tierp:) Tänkte lägga in litë bilder från Cypern om får tala för sig själva, men jag måste säga att vi hr haft helt underbara dagar. Tack Susanne och Christioan för

Vi vara alla fem ute och klättrade berg en dag för att besöka Saint Hilarion Slottet som är byggt i berget på 1000 talet. Det ni! Bellan satt nöjd på Jonas mage i ett bärsele som verkligen är guld värt när man reser. Vi tog oss faktikst hela vägen till toppen. Vilken utsikt!!

Saint Hilarion Castle




Vi åt lunch med Susanne i en urmyssig park i närheten som var ganska nyanlagd. Fasiken att jag inte minns namnet på den... Jag gick och tänkte flera gånger när vi vandrae runt ärinne att "Det här är ju perfekt för barn" "Det här kommer säkert Bellan gilla när hon blir större." Där fanns myshörnor med soffor, hängmattor, pool, stora trädgårdar där man kunde gå runt och olika djur att titta på.

Vi var ute i god tid till flygplatsen, men det blev fyra timmar försening innan planet lyfte. Våran annars rätt glada dotter var urförbannad. Jag tyckte synd om det paret som sitt emellan oss och ett annat spädbarn som tycktes lösa av varandra i vrålandet HELA resan, men Jonas och hjälptes åt att gå med henen så det gick bra till sist.

Hanterverkaren var här för ett tag sedan. Det första vi var tvugna att göra igår när vi kom vid 10 var att sätta och bestämma golv samt tapeter till badrummet. Komma överrens när man är trött är inte det lättaste, men vi lyckades faktiskt till sist. Jonas hade sista ordet om golvet och jag om tapeterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0