Äventyr på Cypern

Är nu äntligrn på Cypern. Både jag och Jonas har sett fram emot den här resan och nu är vi här. Och Isabelle har träffat sin farmor och sin andra farfar för första gången och vi har det så mysigt. Farmor busar med Bellan så fort hon kommer åt och de har stått framför spegeln mycket då Bellan verkar tycka det är jättekul och skrattar högt. Dessutom är farmors målade naglar mycket spännand att titta på.

Vi grillade kyckling ikväll när det blivit svalare och satt ute. Jag njuter ifulaldrag, kanske har svårt att stressa av ännu får jag nog erkänna, men det är bättre redan nu. njöt av helt utsökt mat. Jonas och jag har t.om lyckats bada i poolen, sola och ligga och läsa då Bellan sov i vagnen. Dessutom gav vi oss ut på en bergspromenad med vagnen och njöt av utsikten. Jag satte mig ner och ammade och såg hela byn nedanför. Vi fortsatte vår vandring tills en irriterad åsna satte stop för den, stående mitt i vägen stirrade den surt på oss och tog världens galopp i sitt rep när Bellan började göra sig hörd. Vi la benen på ryggen och kutade tillbaka. Kände oss verkligen lite fåniga efteråt. Skrämda av en åsna. Ehum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0