Inramning av tavla

Glömde att att nämna att jag dessutom har lämnat in en akvarellmålning för inramning. Ska visa en bild på den när den är upphängd. Det var ett par år sedan som jag blev kär i den på en auktion och var med och budade på den långt över min budget, men när budet låg över 6000 kr fick jag tvinga mig sjäv att acceptera att jag inte skulle ha råd med tavlan utan den skulle gå förlorad. Månaderna gick efter auktionen och jag kunde inte släppa tanken på den tavlan och gick till och från in på auktionsfimans hemsida och tittade på ett fotgrafi av tavlan de lagt upp, tills min mamma kom med en idee att förstora upp fotot och få det avmålat. Det var nog det bästa jag gjort, kopian blev suverän:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0