Bilder ifrån Cypern


På planet ner


Lillan hade t.o.m lyxen med egen säng


Puss på dig grodan!


Bilder från våran utflyt i parken som jag ej minns namnet på


Lite daddlar


På bergsturen


Jag på toppen


Utsikt från toppen


På marknaden. Jonas hittade en klänning till Bellan


Klänning jag handlade på marknaden.


Inne i Girne


Mysig middag nere vid hamnen


Bellan får bada fötterna med pappa


Små fotspår...


Mysigt ställe att amma


Farmor busar med Bellan


"Jag har spanat in din kaffekopp farmor, bara så du vet!"


Cutiepie


Aaaaa, jag så nöjd i min solhatt!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så söt:)

2009-11-01 @ 18:28:07
Postat av: farmor

Ååååååååå vad jag längtar efter er,tänker på er varje dag.Det var så mysigt att få ha er här.Farmors söta lilla tjej.Hoppas tiden går fort nu tills vi ses i december.Kramar från Susanne.

2009-11-01 @ 19:48:54
Postat av: Katja

Gud så söt hon är :)

2009-11-04 @ 10:09:23
URL: http://kaatja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0