Roligare att laga mat med inköpslistan...

Jag såg att Jessica skrev om www.inköpslistan.com och har nu faktist envist suttit och kikat på den och hoppas verkligen det kan vara en idee till att få ner matkostnaderna och dessutom få en ändring av inställning till matlagning. Som det är nu känner vi båda att "Vafan ska vi äta ikväll då?" Jonas och jag (eller mest jag) är som höns i butiken. Vi har ingen planering mer än lite löst och jag hittar alltid lite extra godbitar som slinker ner i korgen, som inte alltid ens används utan blir stående i kylen.

Har faktiskt varit så duktigt att jag gjorrt en matlista för hela nästa vecka. Så på måndag startar projektet:) Vi får se vart det leder i slutet av månaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0