Läckra amningstoppar!

Är så sugen på att köpa några snygga amningstoppar som man kan ha om man ska på något mer speciellt tillfälle. Har inte hittat något jag känner passar in på det på HM, då mycket känns så vanligt. Visserligen bra priser, men nu letar jag ju  efter något lite extra.. Vill kunna känan mig elegant och sexig trots att det samtidigt ska vara praktiskt.

 Jag hittade två stycken toppar på www.apeainthepod.com  Visst är de läckra?? Tyvärr är frakten så jäkla dyr att man borde vara typ fyra som sambeställer. Vem fan vill betala 70 dollar i FRAKT???!! *SUR*

Någon som har bra förslag på snygga amningskläder där frakten blir lägre eller är sugen på sambeställa?

                                                                                                                                                 

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0