Malins mexikanska sallad...och ingen bebis!

Vi har varit ute och grillat ikväll och spelat krocket hela gänget, då även syrran och Richard kom ut.  Jonas blev kvällen förlorare där han sköt sig själv på pinn!! Så går det älskling när man är kaxig! I och försig hade det klassats som snyggt då han sköt rakt på pinn från typ 5 m avstånd, om det hade varit någon annans klot än det egna*Skratt*

Magen känns som en sten. Fasiken jag som hoppades på att det var ett tecken på att något var på gång, men jag kanske inbillar mig. Tänk om hon ligger så bekvämt att hon blir kvar tre veckor till?? Hur fasiken ska jag kunna röra mig?? Och är det möjligt att ha fler kissbesök under en natt än jag redan har?? 

Tänkte passa på att tipsa om ett bra recept som har blivit en favorit även i min familj, men det kommer faktiskt från Jonas lillasyster Malin och har hängt med sedan Jonas och jag träffades runt 2003:)

Isabelle, var beredd på att jag kommer leva på rödlök och chilli tills du väljer att ge upp och komma ut!! Jag vill ha min mage tillbaka:)

Malins mexikanska sallad:

10-12 körsbärstomater
2 avokado
1 rödlök
200 g majs

Dressing:
1 litem röd chilli
1-3 vitlöksklyftor
3 msk olivolja
1 msk vinäger
Salt och peppar

Skär avokado. tomater och lök i bitar. Tillsätt majs. Finhacka sedan chillin och bland ihop med pressad vitlök, olivolja, vinäger  samt kryddor. Rör ihop dressingen och blanda sedan med själva salladen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0