I bilköpstankar...

Lite frustrerande just nu när jag mest går runt och är tung, varm och trött. Kommer inte ut och gör så mycket... Har mycket förvärkar, men det verkar ju inte vara något tecken på att saker är på gång. Magen känns som en tung sten större delen av dagen. Kom ut och cyklade till affären idag, vilket kändes riktigt skönt när jag väl kom i väg...DET FLÄKTADE!

Ska försöka lacka gungstolen imorgon och slipa till det sista på den så att jag kan ta hem den. Känns skönt att få mer och mer klart. Inte för att detta är något jag känner mig stressad över... Jag har bara svårt att inte ha något att hålla på med, att sitta och göra ingenting.

Planen är att vi ska iväg och titta på bil imorgon. Mina föräldrar har sagt att de ska haka på om det nu blir köp, eller iallafall få lite hjälp med frågor och kontroll. En Volvo V50 har vi kommit fram till är en bil vi kan tänka oss. Jonas var ju sugen på en sudan, men med tanke på barnvagnen kändes det som den tanken blev utesluten. Vi har varit inne på en V70 ett tag med tanke på att priset är lite bättre, men jag har ju vetat hela tiden att Jonas inte vill ha den modellen, även fast han inte klagat det minsta. Men han är ju den som lägger handpenningen, och hade det varit jag som gjorde det hade jag tyckt att det kändes ganska ruttet att lägga ut de pengarna på en bil man enbart behöver praktiskt men som man egentligen inte gillar,

Tyvärr har Jonas nu råkat bli kär i en metallicröd en och jag är ingen stor beundrare av röd. JAJAJA jag vet att färgen är oviktigt, men kom igen jag är en tjej utan körkort oc färgen är vad som intresserar mig mest....så vi får se vad det blir:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0