Hos barnmorskan idag...

Har varit hos barnmorskan idag för sista besöket innan akademiska tar över. Altt ser bra ut med både hennes och mina värden. Hon hade inte vuxit något sedan förra veckan vad barnmorskan kunde se, men hon verkade inte tycka det var onomalt. Har en tid på akademiska nu den 13 juli för bedömning, men jag hoppas verkligen hon kommer innan dess....

Har t.o.m, testat Idas häxbrygd med färsk ingefära och vatten, men hon ligger envist kvar!;) Jag får försöka köra på som vanligt ett tag till. Håller på att städa nu och småplockar lite.

Jonas målade räckena runt ballkongen igår och jag upptäckte idag att katterna hade roat sg med att promenera fram och tillbaka på det och sedan gått runt på ballkongen, så nu är den dekorerad med massa vita tassavtryck, snyggt va?

Numera sitter förlovningsringen på mitt lillfinger och passar exakt. Hur fasiken har jag någonsin lyckats ha den på ringfingret??? 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Enligt en bok från Kina (kommer inte ihåg vad den heter) så ska hallon hjälpa, färska och frysta hjälper. Jag käkade som bara den, och gick över tiden med fyra dagar bara =)

Hallonblatsthe ska hjälpa har jag hört, färdknäppa som aldrig förr ;-) eller storstäda, tvätta fönster, skura golv, dammsug osv osv

MEN, har också hört att vila ska få igång det, vila igång det liksom.

Men nu är det i alla fall när vännen!

KRam!=)

2009-07-06 @ 17:28:33
URL: http://jessapessa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Mmmm... hallon låter betydligt godare än ingefära. Det ska införskaffas!! Blev jäkligt sugen på det nu, men det spöregnar utanför så jag får nog vänta till Jonas kommer hem, annar blir det cykeln vilket jag inte alls är sugen på idag. Ahhh tänkte ta ett varmt skumbad och bara slappna...Det gör inget egentligen att hon tar tid på sig, bara jag slipper bli igångsatt...

2009-07-07 @ 09:36:04
URL: http://ninerwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0