BVC

Vi var på  BVC igår och kikade på lillans vikt. Något har uppenbarligen amningen gett då hon ökat 360 gram sedan hon föddes vilket tydligen var riktigt bra:)
Jag har gått tillbaka till amningsnappen igen efter att ha försökt utan, men faktum är att om jag ska kunna amma henne får det bli med napp då hon verkar ha ett så enormt sugbehov.

Hon sov inne hos mina föräldrar i natt. Jonas tyckte det var för tidigt, men vi båda behövde sova ut efter omvändningen och de bor ju vägg i vägg och kom med förslaget själva. Nu känner jag mig som en människa igen, så hela dagen har inte gått åt att gå runt och grina. Vad lite sömn kan göra!

Imorgon kommer Isabelles gammel mormor och gammel morfar. Det är lite kul faktiskt, då det på Jonas sida finns en hel extra generation. Alltså Jonas mormor och morfar är nästan lika gamla som mina föräldrar. Jonas och jag ser fram emot det mycket! BIlder kommer imorgon;) 

Lite bilder ifrån läkarbesöket och våran promenad dit tillsammans med moster kan dock erbjudas!


Kommentarer
Postat av: susanne

Hej på er,isabelle är så ljuvligt söt gud vad jag önskar jag bodde nära er,man blir så sugen att få låna lite och hålla lite.När jag kommer till Sverige ,hoppas göra det så småningom men just nu har vi många besök inbokade.Kram Susanne

2009-07-15 @ 11:03:54
Postat av: Lina

Va fina ni e :)

2009-07-20 @ 16:32:51
URL: http://dimagex.blogg.se/
Postat av: Jessica

Skönt att hon går upp i vikt, vännen! =)

Har läst ditt inlägg om amning, och jag har lite tips eller historier om hur det gått för mej, om du vill läsa? Kan maila dej då. Är inte den som gillar att ge råd utan att någon önskar det, bara därför =)



Förresten: håll koll på posten nästa vecka ;-)

Hälsa Jonas!

Kram!

2009-07-21 @ 23:28:56
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0