Sophia 12 år

Tänk att lilla tjejen faktiskt inte är så liten längre, nu den 22 december fyller hon 12 år. Sista året innan hon blir tonåring. Hmm antar att vi ska hoppas att du bli lite lugnare än vad jag var Sophia. *skratt* Vet du vad jag gjorde första dagen jag blev tonåring? Satte på radion(NRJ) på högsta volym och lyssnade typ fram till 2 och kände mig tiktigt cool!!;)Kort därefter klippte jag sönder mina nya jeans, så de knappt hängde ihop, då jag fick för mig att så skulle man vara klädd. Jeansen var tom uppklippta över rumpan!!!!!!!

                     
!2 åringn i egen hög person!     Tårtan med tomtebloss med siffror!

                                  
   Bellan har upptäckt morfars mage            Mums en LITEN tugga bara!
:)

Så här myyyycket tycker jag om moster!


Kommentarer
Postat av: Cecci

Hahaha tur att Sophia inte kommer bli som du:P Jag skulle inte stå ut en gång till:D Det blir ju 11 ½ år till nästa "du" sätter fart å sölar till skolan å får mina kottar sena:D

2009-12-19 @ 09:41:40
Postat av: Ida

Jag hoppas inte du hade stora trosor under som stack ut utanför jeansen då:p Haha!!! Här hemma ligger Jonas fortfarande magsjuk Han sov till tio i förmiddags och somnade igen vid 7 nu på kvällen. Hoppas han mår bättre till nyår. Och vi ska gå hem till Erik och Ulrika och käka lite mat där har vi bestämt. Ni blir ändå så många och då slipper dom sitta ensamma. Jag startade en egen blogg nu när du gick hem igår.:p Vi får väll se hur länge den håller den här gången...

2009-12-29 @ 20:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0