Julmys i Stockholm

Alla tre syskonen och min mamma åkte in till Stockholm på mysdag. Gick runt i stan och besökte mormor och morfar grav, gick på julmarknaden vid kungsträdgården och tittade naturligtvis på NK skyltningen. Temat verkade vara isprinsessan. Mycket fint. Vi avslutade dagen med att bli bjudna på fika i gamal stan. Detta hoppas jag verkligen att vi fyra gör om nästa år igen.


 

På kvällen tittade Jonas jag in till J och I för att ha lite glöggfest, men de var redan på väg ut för att festa i Uppsala, men Jonas och jag
valde att stanna hemma. Efter ett kort tag kom de dock över till oss. J hade inte hittat plånboken så de missade tåget. Blev riktigt trevligt. Grabbarna fick inte ge sig på spriten, så det blev saft. *Skratt stackarna*, medan I och jag satt och pysslade vid köksbordet typ två på natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0