Nya inköp

Jag hittade en sida på nätet som säljer ut "Bara Glad" amningstoppar. Detta är mina två inköp för 199 kr styck. Dessutom beställde jag med en "Bära Barn" bärsjal för halva priset, men har inte trivts att bära Bellan i den och det kanke är lite av anledningen till att hon vrålar som en stucken gris så fort jag försöker stoppa ner henne. Jag tycker tyvärr att tyget är för hårt och det känns som jag ska råka slå i hennes huvud i något på sidan. Jag undrar om en trikåsjal skulle ha varit bekvämare. Däremot älskar vi bärselet och med det har vi hitentills lyckas gå ut och käka middag med några vänner och senast igår spela minigolf. Jonas den skrytpettern lät oss alla bli väl medvetna om att han måste vara bra då han vann TROTS att han bar Bellan i selet:)
.


                                             






Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul att du bloggat igen! varit inne varje dag o kikat :-)

Jag har en trikåsjal, vill du låna den? Den är underbar, mjuk och härlig.

Wilmer älskar den! Använder den inte så ofta längre, då jag har tre andra sjalar och ett ergo-bärsele, så du får låna om du vill, eller köpa loss för en hundring eller så. Kan verkligen rekomendera trikåsjalen =)

2009-08-11 @ 01:27:33
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0