Jonas trivs med adrenalinkickar

Vi var ute och firade Graham härom veckan och några stycken, däribland Jonas gav sig ut på gokartbanan efter att det precis spöregnat för att tävla och tillbaka kom en helt extatisk Jonas, då han lyckats lägga sig på bredställ ett par gånger:)

Bellan låg snällt och sov i sin vagn så även jag hade kunnat åka men med tanke på att alla som var med inte var stora barndyrkare kände jag att jag nog skulle avskräcka dem ännu mer om Bellan skulle vakna medan jag var ute och körde och börja vråla, för vråla DET är hon rktigt bra på när hon startar. Jag blir lika förvånad varje gång att ett så litet monster ka låta så enormt mycket.

Efteråt gick vi alla och käkade på vita hästen i väsby. Jonas och jag skulle även ut med min bror och hans fru och se på bio efteråt så det blev lite stressigt, men allt som allt var den en riktigt bra dag. Jag och Jonas kände att vi var betydligt mer lyckligt lottade än paret som hade sin 2 åring med. Visserligen var han enormt söt och snäll och Bellan lite gnällig till en början, men hon satt i bärselet på min mage och när jag fick till tekniken med att amma henne samtidigt som jag åt blev mitt liv mycket enklare;)

By the way... har ni inte sett baksmällan så kan jag rekommendera den! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0