Farfar med familj på besök

Vi har haft lite besök de senaste veckorna, eller snarare Bellan har haft under Jonas pappadagar. Kändes lite märkligt på ett sätt att de 10 dagarena tog slut så fort. Nu har Bellan och jag börjat komma in i vardagen. Visserligen är jag något grymt trött och har svårt att ta mig ur sängen, men jag hoppas att ju mer jag kommer in i det så ska jag känna av de här hormonerna som gör att vi kvinnor orkar mer....Hmm om det nu verkligen stämmer

Här är lite bilder från när farfar och familj var över och hälsade på. Det känns så bra att vi börjat få bättre kontakt med hela våran stora familj både från Jonas och min sida. Bellans faster Ebba är bara 6 år och visst är hon en riktig sötnos? Titta bara på henne i prinsessklänningen. Det var många krokodiltårar när de skulle åka, då Ebba inte ville sluta hålla Bellan. Det känns så roligt att Bellan kommer få växa upp med möjlighet att ha kontakt med fastrar, mostrar, kusiner osv. Tyvärr var det länge sedan jag själv hade det med mina kusiner på min mammas sida och tyvärr ingen närmre kontakt med mina två från min pappas sida heller. Jag undrar varför det blev så ibland. Lars och jag hade så mycket skoj när vi var yngre och bor inte specillt långt ifrån varandra... Fast det var riktigt kul att träffa honom och familjen när han fyllde 30. Helt otroligt att han hunnit blivit 30 och vi är ju fasiken NÄSTAN jämngamla!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0